Miss Strawberry says Hello

Hello guys, greetings from Gading Serpong, a small city in Tangerang. You can call me Miss Strawberry. I am one of the 4 epic blogger girls here, which is the youngest one. Until the time I wrote this, I'm 14 years old. But two days again, I'll be 15 years old. I'm a boyish girl, you know, tomboy ? I love sports, music, films, internet, and my best friends. I love basketball, football, and swimming. Music is my life. My favorite genres are Pop and Rock. Currently, I'm so addicted to two bands, Muse and Paramore, they're both alternative rock bands. My best film is Inception right now. Internet, who can live without it ? Internet now is such a mandatory needs. I do many things on the internet, teenagers's needs indeed. And my favorite colour is green, though I'm not so "green". That's a little facts about me, thanks for reading, cheers !

Halo teman-teman, salam dari Gading Serpong, kota kecil di Tangerang. Kalian semua bisa memanggil saya Miss Strawberry. Saya adalah salah satu dari 4 cewek blogger di sini, yang mana paling muda. Sampai pada saat saya menulis ini, saya berumur 14 tahun. Tapi dua hari lagi saya akan berumur 15 tahun. Saya adalah cewek yang tomboy. Saya suka olahraga, musik, film, internet, dan sahabat-sahabat saya. Olahraga yang saya suka adalah bola basket, sepakbola, dan renang. Musik adalah hidup saya. Jenis musik favorit saya adalah Pop dan Rock. Belakangan ini, saya sangat ngefans dengan dua band, Muse dan Paramore, mereka adalah band alternatif rock. Film terbaik saya sekarang adalah Inception. Internet, siapa yang bisa hidup tanpanya ? Internet sekarang sudah seperti kebutuhan pokok. Saya melakukan banyak hal dengan internet, memang kebutuhan para remaja. Dan warna favorit saya adalah hijau, walaupun saya bukan orang yang "hijau". Itu sedikit fakta-fakta tentang saya, terima kasih karena telah membaca, cheers !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment