Greetings to you from Miss Choco

Fondest greetings to you all from Jakarta! I am Miss Choco and I am one of the four epic bloggers here. I am fifteen, but not quite green. I've not yet matured, either, but this is what you call the transition stage. I like to read, play the piano and browse the internet, and I obviously enjoy writing. I am still a student, that is also obvious, and as I have mentioned above I live in Jakarta. A lot of things pique my interest. I enjoy music and martial arts. My favorite music genre is classical and my favorite color is white. As to keep the introduction short it all ends here. Thank you for reading!

Salam hangat untuk kalian semua dari Jakarta! Nama saya Miss Choco dan saya adalah satu dari empat blogger di sini. Umur saya 15 tahun, tapi saya sudah bukan anak kecil. Saya belum benar-benar dewasa juga, tapi usia remaja adalah usia pearlihan. Saya suka membaca, main piano dan browsing internet, dan tak pelak lagi saya suka menulis. Saya masih pelajar dan seperti yang sudah dikatakan di atas, saya tinggal di Jakarta. Saya tertarik pada banyak hal. Saya suka musik dan seni bela diri. Jenis musik favorit saya adalah klasik dan warna favorit saya adalah putih. Supaya tidak terlalu panjang, sudah dulu di sini, ya! Terima kasih sudah membaca!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment